Kinguin Indie Valley powiększa się o siedmiu nowych developerów

W styczniu do Kinguin Indie Valley dołączyło siedmiu developerów gier niezależnych z sześciu krajów Europy! Wśród nowych partnerów są zarówno studia z uznanym dorobkiem, jak i te, które dopiero debiutują.

5a7dbeec6baac_resized_Siedmiunowych

Na pokładzie Indie Valley pojawiły się następujące studia i ich nowe gry:

„Ash of Gods” – hybryda gatunkowa łącząca visual novel, rogue-like RPG, strategię turową i karciankę, której premierę będziemy świętować w Indie Valley już marcu. Gra jest duchowym spadkobiercą znanego “The Banner Saga” i powstała na podstawie opowiadania rosyjskiego pisarza fantasy Siergieja Malickiego. Za oprawę muzyczną odpowiada Adam Skorupa, autor soundtracków do gier “Wiedźmin” oraz “Wiedźmin 2: Zabójcy królów”.

„Hellmut: The Badass from Hell” – dynamiczny dungeon-crawler z urzekającą stylistyką retro. Szeroka paleta broni i umiejętności pozwala graczom sprawdzić refleks i celność na hordach demonów i potworów.

„Air Conflicts: Secret Wars”, „Air Conflicts: Pacific Carriers”, „Air Conflicts: Vietnam” – ponadczasowe symulatory samolotów bojowych, dzięki którym przeżywamy największe powietrzne bitwy w historii.

“Kult: Heretic Kingdoms” – izometryczne RPG w klimatach fantasy, z angażującą fabułą o wielu możliwych zakończeniach oraz systemem rozwoju postaci i ekwipunku.

„King of the Couch: Zoovival” – gra platformowa z gatunku battle arena dla czterech graczy. Pojedynki na dwuwymiarowych mapach o zmiennej mechanice, toczone z użyciem zbieranych podczas rozgrywki broni i narzędzi. Lokalny co-op lub rozgrywki sieciowe.

„Exoplanet: First Contact” – RPG na pograniczu westernu i science-fiction z otwartym światem planety K’Tharsis, 24-godzinnym cyklem dnia i nocy oraz angażującą fabułą kształtowaną przez decyzje gracza.

„Nirvana Pilot Yume” –  symulator wyścigów neonowymi statkami kosmicznymi. Grę wyróżnia brzmienie synthwave i stylistyka nawiązująca do gier z czasów DOS-a i anime sci-fi z lat 80.

„Pixplode” – dwuwymiarowa gra logiczna dla entuzjastów złożonych łamigłówek, z zagadkami polegającymi na obracaniu fragmentów obrazu.

Przypominamy, że Indie Valley pozostawia deweloperom niezależność w ustalaniu cen gier, promocji i zniżek. Wspiera ich również szeregiem działań marketingowych i pozwala zarabiać na sprzedaży nawet przed oficjalną premierą.

Gracze mogą zamawiać gry przedpremierowo dzięki opcji Pre-order, aby otrzymać je równo z chwilą oficjalnego wydania. Funkcja Early Access natomiast pozwala zagrać we wczesne wersje tytułów, gdy prace nad nimi wciąż są w toku.

 

Student dziennikarstwa, także technik informatyk. Gry to jego pasja od ponad 20 lat. Zaczynał na C64, dziś gra na PC i Xbox One, w podróży także na smartfonie z systemem iOS. Założyciel serwisu HCGAMES.pl/