DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

Newsy

Kolejne studia niezależne dołączają do Kinguin Indie Valley

Platforma sprzedaży gier niezależnych firmy Kinguin, spotyka się z coraz większym zainteresowaniem deweloperów i wydawców. Do Indie Valley dołączają wiodące studia indie z Polski.

5a61c41585ded_resized_iv_banner_pl

Indie Valley wspiera twórców, którzy nie chcą lub nie mogą współpracować z największymi wydawcami. Platforma zapewnia studiom wsparcie marketingowe i możliwość docierania z tytułami bezpośrednio do kupujących. Sprzedaż odbywa się bez pobierających prowizję pośredników. Dla deweloperów oznacza to większy zysk od sprzedanego egzemplarza, a dla graczy – niższe ceny gier.

Nowe zespoły w Dolinie

W ostatnich miesiącach na Kinguin Indie Valley zwrócili uwagę wiodący twórcy niezależni z Polski. Zakontraktowanymi partnerami owej platformy zostały takie studia, jak iFun4all, Transhuman Design, Chicken in the Corn, Merixgames, TallTech Media, Crazy Goat Games, Mythic Owl, Red Limb Studio, Blue Sunset Games, n94 Games i Ice Code Games.

Z Indie Valley współpracują także wydawcy – Fat Dog Games oraz IQ Publishing – którzy stale poszerzają portfolio swoich produktów.

Reklama

Liczba mieszkańców „Doliny Indie” szybko rośnie. W ostatnim kwartale 2017 r. udało się ją podwoić (!), dzięki czemu z Kinguin Indie Valley współpracuje już 65 partnerów. Udostępnili oni ponad 100 tytułów, a kolejne pojawiają się niemal z tygodnia na tydzień.

Dla kogo Indie Valley?

Platforma została stworzona z myślą o twórcach niezależnych, działających w oderwaniu od producentów wysokobudżetowych gier AAA, którzy zdominowali rynek. Gry indie – często bardziej ambitne i osobiste niż największe tytuły – są bowiem tworzone przez mniejsze studia i mają ograniczone budżety. Ich twórcy nie mogą sobie pozwolić na prowadzenie dużych kampanii marketingowych. Nie korzystają także z kanałów sprzedaży zarezerwowanych dla gigantów branży.

W Kinguin Indie Valley deweloperzy i wydawcy bezpośrednio udostępniają swoje produkty społeczności graczy. Indie Valley zapewnia darmowy dostęp do zaplecza marketingowego zbudowanego przez Kinguin. Gry są promowane w newsletterach i kanałach społecznościowych, mających ponad 900 tys. fanów. Są także dostępne w Kinguin.net, gdzie mogą zostać wyszukane przez każdego z ponad 6 mln użytkowników.

Zobacz ofertę gier indie na stronie Kinguin Indie Valley.

3C - horizontal - light - apla_3

 

Reklama

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Newsy

Legendarny wydawca i deweloper TopWare Interactive dołącza do Kinguin Indie Valley z bogatym portfolio gier oraz produktów wcześniej niedostępnych na platformie. Kampania sprzedażowa prowadzona we...

Reklama