DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

Newsy

Kinguin nawiązuje współpracę z The Story Mob, aby promować ekosystem skupiony wokół graczy

Firma Kinguin ogłosiła partnerstwo z The Story Mob, wiodącą światową agencją wyspecjalizowaną w komunikacji i konsultingu branży esportu. To kolejny krok w kierunku wyniesienia marki Kinguin na nowy poziom zaangażowania oraz relacji z graczami i całym rynkiem gier.



– Kinguin szybko rozwija się w nowych kierunkach i jesteśmy dumni, że wraz z The Story Mob możemy powiedzieć o tym światu.

– Kalie, Anna i Nicola pomogły jednym z najlepszych marek w gamingu i esporcie rozwinąć się i zwiększyć swój zasięg. Nie ma nikogo, kto by lepiej mógł nagłośnić nasze osiągnięcia.

– mówi Viktor Romaniuk Wanli, założyciel i CEO Kinguin.

The Story Mob obecnie zajmuje się komunikacją jednych z największych i najsłynniejszych brandów esportowych na świecie, wliczając m.in. Team Liquid, G2 Esports, BITKRAFT, Riot Games i Red Bull. Zespół pomoże marce Kinguin usprawnić sposób, w jaki firma zwraca się do graczy, mediów, partnerów biznesowych i fanów z całego świata.

Reklama

– Wiedziałyśmy o dokonaniach Viktora już od dłuższego czasu, ale gdy po raz pierwszy porozmawiałyśmy z jego zespołem, wizja wykorzystania blockchaina w esporcie zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jesteśmy podekscytowane perspektywą współpracy z organizacją, która myśli tak przyszłościowo i jest w tak dużym stopniu zaangażowana w proces oddawania graczom kontroli nad ich grami

– komentuje Kalie Moore, współzałożycielka The Story Mob.

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Reklama