DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

Newsy

Layers of Fear: Legacy życzy wszystkim fanom horroru udanych Walentynek!

Studio Bloober Team, wiodący developer gier z gatunku horroru psychologicznego, zaczerpnął inspirację ze znanych romantycznych dzieł sztuki i ukazał je tak, jak mogłyby wyglądać, kiedy znalazłyby się w ich nadchodzącej produkcji – Layers of Fear: Legacy.

unnamed

Używając jako punktu wyjścia obrazów Romeo i Julia Sir Franka Bernarda Dicksee oraz Pojednanie Montekich i Kapuletów nad ciałami Romeo i Julii Frederica Leightona, graficy z Bloober Team nadali klasycznej sztuce horrorowego sznytu – specjalnie na Walentynki!

By uczcić Święto Zakochanych, Bloober Team nie tylko odtworzył te wybitne dzieła malarstwa, ale także ujawnił interesujące fakty bazujące na informacjach pozyskanych w procesie dystrybucji poprzednich tytułów pod marką Layers of Fear.

Na przekór szeroko panującym stereotypom, niemal połowa grających w Layers of Fear to kobiety. W dodatku informacje zwrotne od graczy wskazały, że osoby, które lubią gry z gatunku horror, chętnie zapoznają swoje drugie połówki z tytułami, które przypadły im do gustu – co czyni growe horrory idealnym wyborem na Walentynki! W końcu zakochiwanie się i odczuwanie strachu nie różnią się zbyt mocno od siebie z psychologicznego punktu widzenia.

Reklama

Layers of Fear: Legacy zabiera graczy w podróż przez rojenia malarza, który powoli popada w szaleństwo. Zwiedzając posiadłość artysty, która może zmienić się i przeobrazić w każdej chwili, doświadczą wizji rodem z koszmarów i poznają tajemnice malarza, by pomóc mu stworzyć jego największe dzieło – prawdziwe Magnum Opus.

Layers of Fear: Legacy zostanie wydane na całym świecie 21 lutego i będzie wzbogacone także o całą zawartość znaną z cieszącego się doskonałym przyjęciem dodatku Inheritance, dostarczającego odmiennego spojrzenia na fabułę gry z perspektywy nowej postaci gracza.

Reklama

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Reklama