Gra Paczka – zebrano ponad 330 tys. złotych dla dzieci wykluczonych cyfrowo. A pomoc gra dalej!

Dokładnie 330 318 zł – tyle udało się zebrać na rzecz dzieci wykluczonych cyfrowo podczas trwającego 76 godzin streamu. Dzięki zaangażowaniu graczy, środowisk gamingowych i partnerów, wśród których znalazła się również firma Cooler Master, już w Dzień Dziecka pomoc trafi do najbardziej potrzebujących dzieci.


Gra Paczka


Gra Paczka to kolejny przykład na to, że na szlachetne inicjatywy zawsze jest miejsce. Tak było i tym razem, gdzie na każdym etapie widoczne było ogromne zaangażowanie graczy, streamerów i youtuberów. Swoją cegiełkę dołożyli także producenci z branży technologicznej, jak np. firma Cooler Master, którzy wspierali akcję m.in. poprzez przekazanie nagród rzeczowych.

Dzięki temu już w najbliższy poniedziałek, w Dzień Dziecka, 50 najbardziej potrzebujących podopiecznych Akademii Przyszłości otrzyma niezbędny do nauki i utrzymywania relacji z rówieśnikami sprzęt. Docelowo Szlachetna Paczka, stojąca za tytułową inicjatywą, chce wesprzeć co najmniej dwa tysiące dzieci, które borykają się z barierami.


Gra Paczka


Celem projektu jest wyrównanie szans, zaoferowanie wykluczonym cyfrowo możliwości nauki, dostępu do kultury i udziału w życiu towarzyskim. Teraz, z racji powszechnych ograniczeń związanych z pandemią, komputer z dostępem do Internetu to dla dzieci jedyna możliwość kontynuacji nauki i podtrzymywania więzi z rówieśnikami, tak istotnych dla kształtujących się osobowości.

Problem wykluczenia cyfrowego nie zniknie wraz z otwarciem szkół i końcem pandemii. Co więcej, zmiany, które już się dokonały, w znacznej części pozostaną z nami na stałe. Dlatego Szlachetna Paczka zachęca do dalszego wspierania najmłodszych nie tylko podczas głośnych medialnie akcji. Zainteresowani znajdą szczegóły na stronach Szlachetnej Paczki oraz Akademii Przyszłości.

Chcesz napisać komentarz?