Activision Blizzard Media Networks podczas konferencji IAB Digital Content NewFronts 2016 ogłosił partnerstwo z Facebookiem oraz poinformował nas o nowych treściach, które pojawią się na platformie streamingowej MLG.tv.
MLG.tv zaprezentował nowość, czyli streamy EVE (Enhanced Viewing Experience), które dzięki systemowi wbudowanych algorytmów będą na bieżąco aktualizować tabele wyników, dostarczać widzom statystyki meczów oraz oferować możliwość zapoznania się z informacjami, wyjaśnieniami i komentarzami dotyczącymi oglądanych treści.
ABMN poinformował także o nawiązaniu bliskiej współpracy z Facebookiem, która pozwoli MLG.tv na transmisję zawodów na żywo oraz prezentację najnowszych wiadomości, analiz i wywiadów ze świata e-sportu bezpośrednio do 1,6 miliardów użytkowników Facebooka.

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.