fbpx

Diablo IV – nowe grafiki, narracja, otwarty świat, tryb wieloosobowy i wiele więcej!

Zespół Diablo IV powraca z nowym artykułem na temat postępów prac nad grą. Tym razem przyglądamy się procesowi twórczemu „od kuchni”, a także omawiamy bieżący stan gry. Mamy też nowe grafiki i garść świeżych informacji.


Diablo IV


Członkowie zespołu tłumaczą, w jaki sposób z pomocą pracy zdalnej radzą sobie z najważniejszymi kamieniami milowymi produkcji gry. Pokazują też, co się zmieniło w elementach ujawnionych po raz pierwszy na BlizzConie 2019. Dowiesz się, w jaki sposób narracja w Diablo IV stanie się jeszcze bardziej angażująca dzięki usprawnieniu interakcji i rozmów z postaciami niezależnymi. Poznasz działanie niektórych opcji trybu wieloosobowego w otwartym świecie, a także otrzymasz najnowsze informacje na temat przedmiotów i progresji w grze. Specjalnie dla pogromców goblinów skarbników prezentujemy też szereg nowych przedmiotów, które nasi bohaterowie znaleźli podczas ostatnich testów wewnętrznych.


Diablo IV


Nowości omówione w artykule:

  • Rzut okiem na jeden z pięciu regionów Sanktuarium: Suche Stepy!
  • Otwarty świat odegra istotną rolę w Diablo IV. Podobnie jest z Obozami. Dowiesz się, w jaki sposób te opanowane przez wrogów miejsca mogą zostać podbite przez graczy. Po oczyszczeniu Obozy stają się przyjaznymi posterunkami z postaciami niezależnymi i punktem nawigacyjnym.
  • Zapowiedź przerywników filmowych współtworzących doświadczenia graczy na Suchych Stepach.
  • Filozofia zespołu związana z grą wieloosobową i otwartym światem. Opisujemy nasze działania mające zapewnić uczucie zagrożenia graczom podróżującym po Sanktuarium w Diablo IV.