DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

Newsy

Dzięki Niantic do realnego świata przenikną kolejne wirtualne przygody

Od 2012 roku Niantic zabiera wszystkich na zupełnie nowy rodzaj przygód. Ingres był pierwszym eksperymentem tego typu sprawdzającym, czy uda się zebrać społeczność ludzi skupionej wokół gry dziejącej się w świecie rzeczywistym, jednak z elementami fabuły, achievementami i wydarzeniami. Wtedy narodziło się pytanie: a gdyby nie tylko kierować postacią w wirtualnym świecie, tylko samemu stać się jego częścią? Od tego momentu gracze stawali się Agentami, następnie Trenerami a później Czarodziejami. Teraz przyszła pora na kolejny krok.



Niantic ciągle sprawdza nowe możliwości, jakie niesie ze sobą gaming mobilny i urządzenia AR, przesuwając tym samym granice przenoszenia gier w świat rzeczywisty. W tej chwili na etapie tworzenia jest 10 nowych projektów, w tym prototypy gadżetów AR, każdy z unikatowym systemem rozgrywki, skupiającym się wokół eksploracji otoczenia, ruchu i interakcji społecznych.

Jedną z nowych gier, jaka pojawi się już wkrótce jest CATAN – World Explorers. Wspierana przez Niantic Real World Platform we współpracy z CATAN i Asmodee, ta nowa gra zmieni sąsiedztwa, miasteczka i miasta na całym świecie  w gigantyczne pole do gry CATAN – klasyczną planszówkę kochaną przez miliony graczy na świecie. CATAN – WORLD EXPLORERS wejdzie w fazę beta już wkrótce, a po więcej informacji zapraszamy na stronę catanworldexplorers.com.

Firma Niantic zadała też sobie pytanie, jakby to było stać się główną postacią w filmie przygodowym? Odpowiedź na nie może przynieść współpraca z Punchdrunk. Dzisiaj firma ogłasza bowiem wielopłaszczyznowe partnerstwo z Punchdrunk, pionierami teatru immersyjnego i twórcami „Sleep no more”. Punchdrunk umieszcza widza w centrum spektaklu od ponad 20 lat i znany jest z tworzenia angażujących wiele zmysłów doświadczeń na niesamowitą skalę. Razem z nimi Nianic planuje stworzyć kilka projektów, które na nowo zdefiniują opowiadanie historii dla współczesnej publiczności i jeszcze dalej rozszerzy horyzonty interaktywnej rozrywki.

Reklama

Więcej szczegółów znaleźć można w oficjalnym poście blogowym studia Niantic.

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Reklama