DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

Newsy

FreeGalaktus 2017 – rusza III edycja konkursu dla twórców gier indie!

76 gier, uczestnicy z 17 krajów i pula nagród powyżej 40 tysięcy złotych – oto niektóre z osiągnięć drugiej edycji konkursu FreeGalaktus. Ubiegłoroczna edycja była ogromnym sukcesem i spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem mediów i twórców gier. Jury jednogłośnie przyznało I miejsce grze warszawskiego studia Thing Trunk – „Book of Demons”. Informacja o konkursie dotarła do setek tysięcy użytkowników social media oraz portali branżowych. Teraz startuje III odsłona międzynarodowego przedsięwzięcia, stworzonego z myślą o twórcach gier niezależnych.

FreeGalaktus

FreeGalaktus to konkurs organizowany po raz trzeci przez Galaktus PR, agencję obsługującą klientów z branży technologicznej oraz growej. Założeniem przedsięwzięcia jest wyłonienie najlepszych tytułów spośród propozycji przesłanych przez deweloperów gier z gatunku indie.

W skład jury FreeGalaktus 2017 wchodzą wybitni specjaliści, związani z branżą gier video i marketingu. Jednym z nich jest Adam Saczko, były redaktor magazynu CD-Action, który obecnie zajmuje stanowisko QA Analyst w CD Project RED, pracując m.in. nad grą karcianą “Gwint”. Konstanty Kalicki ma ogromne doświadczenie w produkcji gier. Jako współzałożyciel Thing Trunk, wraz z zespołem i grą „Book of Demons”, zwyciężył w zeszłorocznej edycji konkursu FreeGalaktus. Jan Olejnik w swojej pracy w 1C Publishing EU pomaga niezależnym deweloperom gier wprowadzać ich tytuły na rynek. Szeregi komisji konkursowej zasilił również Kamil „CTSG” Popielski, popularny polski youtuber zrzeszony w Poznańskiej Gildii Gier. CTSG zajmuje się m.in. propagowaniem pozytywnego wpływu gier na życie młodych ludzi. Pieczę nad pracami jury i wyborem najlepszej gry indie będzie sprawował pomysłodawca konkursu FreeGalaktus – Mateusz Szukajt. Właściciel agencji Galaktus PR jest ogromnym pasjonatem gier oraz osobą, która aktywnie wspiera twórców tytułów niezależnych oraz wydarzenia z branży indie.

Główną nagrodą tegorocznej edycji konkursu FreeGalaktus jest kampania PR w Polsce i Europie dla dwóch gier. Zwycięzcy mogą wygrać wsparcie w zakresie prowadzenia profilów Social Media oraz pomoc sprzętową sponsora technologicznego, firmy Lioncast. W konkursie zwyciężą dwie gry: jedną wybierze jury, drugą internauci w głosowaniu online. Zwycięskie zespoły otrzymają gwarancję stanowisk podczas targów: East Games United 2017, Pixel Heaven 2018, Casual Connect 2018 i Reboot Develop 2018 oraz prelekcję na Digital Dragons 2018, gdzie zaprezentują swoje gry szerszej publiczności.

Reklama

 

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Reklama