13 listopada w barze New Meta w Warszawie odbyła się premiera gry HITMAN 2. Dziennikarze i influencerzy mieli okazję zagrać w najnowszą produkcję IOI Interactive na trzynastu specjalnie przygotowanych stanowiskach z monitorami LG i konsolami PlayStation 4.
Atrakcją wydarzenia była akcja charytatywna, podczas której zaproszeni goście mogli dać ogolić sobie głowę profesjonalnemu barberowi z Barber Shop Ferajna, a za każdą ogoloną głowę firma Cenega przekazała 1000 złotych na rzecz Mateusza, podopiecznego fundacji Mam Marzenie. Do akcji zgłosiło się 9 osób, dzięki którym udało się zebrać pieniądze potrzebne na realizację marzenia chłopca. Mateusz jest jeszcze za młody żeby zagrać w grę Hitman 2, ale otrzyma inne tytuły, które na pewno sprawią mu wiele radości.
HITMAN 2 to kontynuacja uznanej na całym świecie gry wideo, HITMAN. Wyposażony w zupełnie nowe, szczegółowe i otwarte lokacje, pełne żywych, oddychających środowisk do eksploracji, HITMAN 2 oferuje graczom wolność w planowaniu ostatecznego zabójstwa, do których może wykorzystać różnorodne narzędzia, broń, przebrania i różne techniki ukrywania się, aby twórczo wyzwalać własny, unikalny łańcuch wydarzeń.

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.