DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

The medium
The medium

Newsy

Koch Media i Bloober Team znowu w jednej drużynie!

Dziś Koch Media, wiodący globalny partner wydawniczy oraz Bloober Team, niezależny polski developer gier wideo, ogłosili współpracę obejmującą horror psychologiczny The Medium oraz wielokrotnie nagradzany cyberpunkowy thriller Observer: System Redux. Dzięki bogatemu doświadczeniu i ogromnej globalnej sieci w zakresie marketingu i komunikacji, Koch Media będzie w pełni odpowiadać za przyszłe działania wydawnicze wersji pudełkowych obu gier na całym świecie.



Piotr Babieno, prezes Bloober Team S.A. skomentował to ogłoszenie: „Bardzo cieszymy się z możliwości ponownej współpracy z naszymi partnerami z Koch Media. Słuchanie naszych fanów jest dla nas najważniejsze, a to oni regularnie prosili o pudełkowe wydanie obu wielokrotnie nagradzanych horrorów.”
Dr. Klemens Kundratitz, prezes Koch Media dodał: „Cieszymy się, że możemy powitać Bloober Team jako partnera wydawniczego i jesteśmy podekscytowani współpracą na całym świecie przy ich rosnącym portfolio gier. Zarówno The Medium, jak i wielokrotnie nagradzany Observer: System Redux idealnie pasują do naszej zróżnicowanej oferty gier wideo.”

The Medium to horror psychologiczny z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, opatentowanym systemem rozgrywki w podwójnej rzeczywistości, unikalnym stylem graficznym inspirowanym obrazami Zdzisława Beksińskiego oraz oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przez Arkadiusza Reikowskiego i Akirę Yamaokę. Gracz odkrywa mroczną tajemnicę, którą potrafi rozwikłać jedynie medium, zgłębiając jednocześnie dwa światy – realny i duchowy. Wykorzystuje przy tym nadnaturalne zdolności i dzięki nim rozwiązuje zagadki w obu wymiarach, poznając niepokojące sekrety i starając się przetrwać spotkania z Paszczą – potworem zrodzonym z niewyobrażalnej tragedii.



Sprawdź również!


CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Reklama