DAJ PRZYTULASA NA

CZEGO SZUKASZ PRZYJACIELU?

Newsy

Razer sięga po laury na targach CES w Las Vegas, Projekt Ariana zdobywa prestiżowe nagrody

Dzięki nowatorskiemu systemowi projekcyjnemu Razer bije rekordy, zdobywając nagrodę “Best of CES” już siódmy rok z rzędu.

Podczas tegorocznych targów CES, projektor Razer prezentowany jako Projekt Ariana zdobył główną nagrodę jako najlepszy wśród zaprezentowanych na targach urządzeń gamingowych, a także wyróżnienie publiczności „People’s Choice“ przyznawane przez czytelników serwisu Engadget – oficjalnego partnera medialnego targów.

 

 

Reklama

Projekt Ariana przetwarza dane w czasie rzeczywistym, aby przenieść doświadczenia z gry w przestrzeń całego pokoju. System dostosowuje wyświetlany obraz elementów gry do rozmiarów, kształtów i elementów znajdujących się w pokoju, w tempie, które do tej pory osiągalne było tylko na ekranie.

„Projekt Ariana widzimy jako kierunek, w którym gaming podąży w przyszłości, aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom immersji. To także doskonały pokaz możliwości naszego system podświetleń Razer Chroma” powiedział Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer. „Miło jest widzieć, że zarówno konsumenci jak i redaktorzy publikacji technologicznych podzielają nasz entuzjazm i widzą jak wiele to urządzenie może wnieść do życia graczy. Projekt Ariana to rzeczywistość wirtualna – ale bez niewygodnych gogli, bez ciągnących się wszędzie kabli i dająca możliwość doświadczania świata gry wszystkim obecnym w pokoju”.

Inżynierowie z firmy Razer osiągnęli niesamowite efekty, dzięki wykorzystaniu technologii podświetleń Razer Chroma i połączeniu jej z laserowymi czujnikami głębi, projekcją obrazu 4K oraz wsparciem integracji w grach. Przy pracach nad projektem korzystano ze wsparcia deweloperów i wydawców. Projektor oferuje także personalizowane podświetlenie, w połączeniu z innymi urządzeniami gamingowymi produkowanymi przez Razer, oświetlenie ambientowe oraz surround sound dzięki urządzeniom certyfikowanym przez THX. Każdy z elementów współpracuje z grami w czasie rzeczywistym, dzięki wykorzystaniu platformy Razer Chroma, zapewniającej zintegrowane rozwiązania dedykowane wizualnej i dźwiękowej immersji.

Razer planuje rozwinąć koncepcję Projektu Ariana w produkt konsumencki jeszcze przed końcem 2017 roku. Firma zapowiada, że będzie bacznie przyglądać się opiniom użytkowników na profilach społecznościowych – tak na Facebooku jak i Twitterze – dzięki czemu gracze otrzymają możliwość wpłynięcia na kierunek rozwoju projektu.

Razer, wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy, zdobyła nagrodę dla najlepszego urządzenia na targach po raz siódmy z rzędu, bijąc tym samym swój zeszłoroczny rekord najdłuższej serii wygranych. Ceniony producent high-endowej elektroniki od siedmiu lat wywozi z Las Vegas nagrodę główną, co jest wynikiem bez precedensu w 50-letniej historii targów, na których corocznie pokazywanych jest ponad 20 000 urządzeń producentów z całego świata.

Wśród nagród, które Razer zdobył w dotychczasowych edycjach mamy tytuły „Best of CES”, „People’s Voice” w latach 2011 i 2012, „Best of Show”, „Best Gaming” i „People’s Voice” w 2013 roku, „Best PC” i „People’s Choice” w 2014 roku, „Best Gaming” i „People’s Choice” w 2015 roku, i wreszcie „Best PC” i „People’s Choice” w 2016 roku.

Reklama

Nie tylko Projekt Ariana zapewnił firmie Razer uwagę odwiedzających targi w Las Vegas. Duże zainteresowanie i emocje budził również „Projekt Valerie”. Wyposażony w trzy 17,3-calowe ekrany 4K laptop od chwili ujawnienia zdobył już 19 różnych nagród od publikacji takich jak PC Mag, Time.com, Fox News, Popular Mechanics, CNET i innych.

„Projekt Valerie” jest pierwszym na świecie laptopem z trzema wbudowanymi monitorami na pokładzie. Każdy z 17,3” wyświetlaczy 4K IGZO wyposażono w technologię NVIDIA G-SYNC, zdolnej zaprezentować najpłynniejszą animację ukazującą rozgrywkę w 180 stopniach NVIDIA Surround View. Koncepcja zyskała sobie także uznanie wśród pracujących kreatywnie profesjonalistów, którzy widzą w urządzeniu wielki potencjał zastosowań poza gamingiem

Źródło: informacja prasowa

Reklama

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ

Reklama