Podczas wydarzenia online State of Unreal 2022, Crystal Dynamics ogłosiło, że pracuje nad nowym Tomb Raiderem na silniku Unreal Engine 5. To już kolejni producenci po CD Projekt Red, którzy przenoszą się z autorskiego silnika na Unreal Engine 5.

Tomb Raider powstaje na Unreal Engine 5
„Naszym celem jest dostarczanie bardzo dobrej i wciągającej przygodowej gry akcji, na którą fani serii zasługują”. – Dallas Dickinson
Crystal Dynamics poinformowało również, że do ich zespołu dołączył Jeff Ross, czyli reżyser bardzo dobrze przyjętego Days Gone.
I’m excited to announce I now work at the amazing Crystal Dynamics as Design Director. That’s all I can say other than I’m thrilled with the project, and especially the team of really wonderful people.
I will become a Seattleite this summer.
ReklamaAlso–Come work with me! https://t.co/HjDFIFk7MF
— Jeff Ross (@JakeRocket) April 5, 2022
Tomb Raider na Unreal Engine 5 brzmi naprawdę cudownie.
Sprawdź również: Roccat Vulcan TKL – recenzja kompaktowej klawiatury dla graczy

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.