Zespół SpringboardVR dołączający do Vertigo Games zapewnia ciągłość usług, przejęcie zapewni operatorom swobodny dostęp do treści VR oraz nowych narzędzi.
Vertigo Games, developer i wydawca gier na VR, najbardziej znany z hitowego Arizona Sunshine, ogłosił dziś, że właśnie zakończył proces przejęcia SpringboardVR, wiodącego dostawcę wiodący dostawca oprogramowania do zarządzania obiektami VR i największy rynek treści dla rozrywki opartej na lokalizacji (LBE).
Kilku kluczowych członków zespołu SpringboardVR zajmujących się obsługą klientów dołączy do Vertigo Games, co zapewni bezproblemową obsługę i działanie operatorom salonów gier i studiom gier na całym świecie. Marka i platforma oprogramowania SpringboardVR będą nadal działać pod obecną nazwą, ale przy wsparciu i z zasobami Vertigo Games. Dzięki temu połączeniu operatorzy będą mieć swobodny dostęp do treści VR za pośrednictwem platformy dystrybucyjnej HAZE VR firmy Vertigo, a także zapewni zarówno operatorom, jak i studiom gier nowe narzędzia do rozwoju ich działalności LBE. Plany dla nowej zawartości i funkcji zostaną opublikowane w najbliższej przyszłości.
Vertigo Games od dawna wspiera VR oparty na lokalizacji, a jego portfolio gier stanowi około 25% minut spędzonych na grze w zachodnich lokalach LBE – oczywiście na czele z Arizona Sunshine, najpopularniejszym tytułem w automatach VR. Produkcje VR Vertigo Games są dostępne w ponad 700 salonach gier, rodzinnych centrach rozrywki i parkach rozrywki na całym świecie za pośrednictwem usług innych firm, takich jak SpringboardVR, a także ich własnej platformy dystrybucyjnej HAZE VR.
John Coleman, Director of Business Development w Vertigo Games, skomentował: “Vertigo Games bezustannie wierzy w siłę VRu opartego na lokalizacji, który napędza rozwój tego medium. „Przez ostatnie cztery lata mieliśmy świetne relacje z zespołem SpringboardVR i nie możemy się doczekać, przejęcia odpowiedzialności za kontynuowanie ich wizji. Wykonali świetną pracę, budując największy rynek treści VR dla LBE i z wielką chęcią wprowadzimy SpringboardVR w przyszłość w tej ekscytującej fazie przyspieszania rozwoju VR.”
Założony w 2017 roku SpringboardVR oferuje obecnie ponad 400 tytułów rzeczywistości wirtualnej za pośrednictwem wiodącego sklepu z treściami, który obsługuje ponad 500 firm w ponad 40 krajach.
Bradley Scoggin, były CEO i współzałożyciel SpringboardVR, dodał: “Vertigo Games było naszym pierwszym wyborem do przejęcia SpringboardVR ze względu na ich niezachwiane zaangażowanie w VR oparty na lokalizacji. Mają wyjątkową możliwość budowania dalej na fundamencie naszych sukcesów, ponieważ od lat współpracują bezpośrednio z salonami gier VR i nadal są największym wydawcą na platformie. Jesteśmy niesamowicie dumni z tego, co stworzyliśmy za pomocą SpringboardVR i bardzo wdzięczni za naszych partnerów i studia developerskie, które rozpowszechniły swoje gry razem z nami.”
Założyciele SpringboardVR i kluczowi, doświadczeni członkowie zespołów programistycznych, produktowych i usługowych przenieśli się do nowej firmy o nazwie ArborXR, która zarządza urządzeniami, treścią i użytkownikami w korporacyjnym ekosystemie VR.
Jordan Williams, współzałożyciel i Chief Operating Officer ArborXR, skomentował: “ArborXR to dla nas naturalna ewolucja – zawsze widzieliśmy transformacyjną moc VR wykraczającą poza rozrywkę. Obecnie wiele firm próbuje zapewnić szkolenia i doświadczenia w zakresie XR przy użyciu sprzętu konsumenckiego i nieodpowiedniego oprogramowania dla przedsiębiorstw. W konsekwencji przechodząc od projektów pilotażowych do większych wdrożeń, napotykają różnego rodzaju problemy. Stworzyliśmy już komercyjne rozwiązanie VR, które zarządza tysiącami użytkowników, urządzeń i tytułów treści, i przetłumaczyliśmy to doświadczenie na ArborXR, który został stworzony specjalnie po to, aby ułatwić firmom i dostawcom treści wdrażanie korporacyjnej rzeczywistości wirtualnej na dużą skalę ”.
CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.