Razer przeznaczy do 50 mln dolarów na wsparcie partnerów biznesowych podczas walki z wirusem COVID-19.
Dzięki swojemu wyjątkowemu ekosystemowi firma Razer wykorzysta Razer Gold, Razer Fintech i zVentures, aby wzmocnić pozycję partnerów biznesowych i pomóc im radzić sobie z negatywnymi skutkami COVID-19.
Firma Razer, wiodąca na świecie globalna marka lifestylowa dla graczy, już dziś zobowiązuje się wspierać swoich partnerów biznesowych, zarówno obecnych, jak i przyszłych, przez okres spowolnienia gospodarczego, będącego wynikiem walki z koronawirusem (COVID-19).
Razer w 2020 roku przekaże do 50 milionów dolarów za pośrednictwem trzech głównych dźwigni wsparcia w swoim ekosystemie – Razer Gold, Razer Fintech i zVentures. Fundusz zostanie podzielony na te trzy filary w formie wkładów finansowych, wsparcia przepływów pieniężnych i inwestycji. Inicjatywa ta zapewni również firmom dostęp do unikalnego ekosystemu sprzętu, oprogramowania i usług Razera z ponad 80 milionami zarejestrowanych użytkowników na całym świecie i wywrze również pozytywny wpływ na biznesowe stosunki między partnerami.
“COVID-19 już teraz poważnie wpływa na globalną gospodarkę i na wszystkich niezależnie od środowiska, z którego pochodzą”, mówi Min-Liang Tan, współzałożyciel firmy Razer. „Uważamy, że najlepszym sposobem, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy w trakcie tej walki jest wspieranie naszych partnerów biznesowych z wykorzystaniem naszego ekosystemu”.

CEO of HCGAMES.pl, licencjonowany dziennikarz, filantrop, łamacz serc, nie szablonowy znawca stylu oraz wykwintny koneser dizajnu i żyćka.